Najczęściej zadawane pytania

Bonus zyskuje każdy, kto zarejestruje się na Bonusway.pl i zrobi zakupy w sklepach dostępnych na naszej stronie. Należy jedynie pamiętać o tym by się zalogować i przejść do wybranego sklepu przez naszą stronę przed dokonaniem zakupu. Następnie dokonujesz zakupu w sklepie internetowym tak jak zwykle.
Nic. Zarówno rejestracja jak i korzystanie z serwisu są całkowicie darmowe, i tak już pozostanie.
Nie udzielamy bonusów za samą rejestrację. Aby zyskać bonus za zakupy, należy zalogować się na naszej stronie i przejść do wybranego sklepu internetowego bezpośrednio z naszej witryny. To bardzo ważne. Jeśli nie klikniesz w ikonę sklepu internetowego w naszej witrynie przed dokonaniem zakupu, sklep nie rozpozna Cię jako użytkownika Bonusway i w efekcie nie będziemy w stanie wypłacić Ci bonusu.
Jak tylko Ci się podoba. Wypłacamy bonusy w całości w gotówce na konto bankowe lub na konto PayPal. Bonusy, które zyskujesz z Bonusway nie są wymienialne na punkty o ograniczonym zastosowaniu, to czysta gotówka, którą możesz wykorzystać na dowolnie wybrany cel.
Bonus pochodzi ze sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Gdy przechodzisz do sklepu bezpośrednio ze strony Bonusway, sklep rozpoznaje Cię jako naszego użytkownika i wypłaca nam prowizję za Twoje zakupy. My dzielimy się z Tobą prowizją w formie bonusu, aby część wydanych pieniędzy wróciła do Ciebie.
Nie. Otrzymany bonus to część prowizji wypłacanej nam przez sklep internetowy. Płacisz za produkt tyle samo jak gdybyś kupował go poza witryną Bonusway. Różnica polega tylko na tym, że z Bonusway część wydanych pieniędzy wraca do Ciebie.
Otrzymujesz bonus gdy tylko sklep potwierdzi Twój zakup i wypłaci nam prowizję. Zazwyczaj sklepy internetowe wypłacają nam prowizję w kolejnym miesiącu i, w większości przypadków, nie trwa to dłużej niż 2 miesiące od zakupu. Jeśli minęło 3 miesiące od Twojego zakupu i wciąż nie otrzymałeś bonusu, skontaktuj się z nami: info@bonusway.pl.
Bonus może wynosić procent wartości zakupu lub ustaloną kwotę. Na przykład, jeśli Twój zakup wynosi 100 złotych, a bonus dostępny w sklepie to 10%, otrzymasz 10 złotych bonusu na swoje konto. Jeśli sklep oferuje bonus stały w wysokości 5 złotych, otrzymasz 5 złotych za każdy zakup w tym sklepie. Bonus stały jest zawsze taki sam, niezależnie od ceny lub ilości zakupionych produktów.
Nie. W przypadku anulowania zakupu albo zwrotu towaru, sklep internetowy nie wypłaca nam prowizji. W efekcie nie możemy wypłacić Ci bonusu.
Bonus będzie zarejestrowany na Twoim koncie gdy tylko otrzymamy potwierdzenie transakcji od sklepu internetowego. W zależności od sklepu, może zająć to kilka minut bądź kilka dni. Zawsze możesz sprawdzić stan swoich bonusów w zakładce “Mój Profil”. Jeśli nie otrzymałeś bonusu w przeciągu średniego okresu płatności danego sklepu skontaktuj się z nami: info@bonusway.pl. Jeśli nie widzisz zakupu w zakładce “Mój Profil” oznacza to, że sklep internetowy nie wypłacił nam jeszcze prowizji za Twój zakup. W takim przypadku możesz być pewien, że robimy wszystko, by rozwiązać ten problem.
Zawsze możesz zaktualizować swoje dane kontaktowe w zakładce “Mój Profil” w sekcji “Dane osobowe”. W zakładce “Mój Profil” możesz również zaktualizować numer konta PayPal na który chcesz wypłacać swój bonus.
Używanie Adblock jest niewskazane. Bonusy mogą być zarejestrowane tylko jeśli przeglądarka korzysta z plików Cookies. Niektóre aplikacje typu Adblock usuwają Cookies i w ten sposób uniemożliwiają rejestrację bonusu. Pamiętaj o wyłączeniu aplikacji Adblock przed rozpoczęciem zakupów w Bonusway.

Cookies (z ang. ciasteczka) to małe fragmenty tekstu, które serwis internetowy wysyła do przeglądarki, która w ten sposób rejestruje Twoją aktywność w internecie. Na podstawie ciasteczek usługodawca jest w stanie odczytać potrzebne informacje.

Na przykład, jeśli odwiedzając stronę internetową po raz pierwszy wybierzesz język chiński, następnym razem nie będziesz musiał wybierać języka ponownie. W tym przypadku cookies zapamiętują, że chcesz przeglądać stronę w języku chińskim. Cookies nie mają jednak dostępu do Twoich haseł i plików na Twoim komputerze.

Jeśli klikniesz w ikonę sklepu na naszej stronie, przechowamy pliki cookies w Twojej przeglądarce. Dzięki tym plikom, sklep internetowy rozpozna Cię jako użytkownika Bonusway. Sklep wypłaci nam prowizję którą podzielimy się z Tobą w formie bonusu.

Aby mieć pewność, że zakupy w sieci zostaną poprawnie zarejestrowane na Twoim koncie, pliki cookies muszą być włączone dla Twojej przeglądarki. Cookies są włączone domyślnie. Jednak jeśli w Twojej przeglądarce są obecnie wyłączone, skorzystaj z poniższej instrukcji:

Microsoft Internet Explorer

  1. Narzędzia
  2. Opcje internetowe
  3. Prywatność
  4. Pod przyciskiem Ustawienia przesuń suwak do poziomu “Średni” i zatwierdź wybór klikając OK

Mozilla Firefox

  1. Narzędzia
  2. Opcje
  3. Prywatność
  4. Z menu rozwijanego elementu Program Firefox: wybierz opcję: będzie używał ustawień użytkownika.
  5. Zaznacz pole Akceptuj ciasteczka, by włączyć obsługę ciasteczek.

Google Chrome

  1. Kliknij Więcej na pasku narzędzi przeglądarki.
  2. Wybierz Ustawienia.
  3. W dolnej części strony kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.
  4. W sekcji „Prywatność” kliknij Ustawienia treści.
  5. Zaznacz Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (zalecane).
  6. Kliknij Gotowe.

Opera

  1. Ustawienia
  2. Preferencje
  3. Zaawansowane
  4. Zaznacz “Akceptuj ciasteczka”

Doskonale! Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wyślij nam maila na adres: info@bonusway.pl

Bonusy za zakupy w sieci - brzmi zachęcająco?Dołącz do nas za darmo!